För ibland så får man faktiskt vara lite hög (på livet)

Skulle vilja sammanfatta helgen som galen, knäpp och lite otursfylld, men alltid med ett skratt medföljande till allting.
Har haft det riktigt roligt, även att jag inte riktigt gjort något speciellt.

Fredags blev det utgång med Martta och gänget i Hamilton och jisses vilken kväll... Riktigt kul och galet och annorlunda! Men mest kul.
Dagen efter så hämtade Johanna upp mig I Tron (eftersom bussarna tydligen bestämde sig för att inte låta mig åka tillbaka till Cambridge) och sedan åkte vi hem till mig så jag kunde byta om och packa lite, sedan drog vi oss mot Taupo.
Gjorde väl inget speciellt i Taupo men ändå så hände det en massa! Tror bland annat att jag halvt om halvt brytit min tå, våran bil stendog på parkeringen utanför bion (tack och lov för dessa underbara kiwisar) och vi blev utelåsta från vårt hostel klockan elva på kvällen.. Eller ja, kan väl kanske inte kalla det utelåsta eftersom det tydligen bara var vi som var lite korkade, men vi fick oss ett gott skratt när vi väl lyckades komma in sisådär tjugo minuter senare. 

Gissar på att ingenting låter speciellt spännande, eller knäppt, eller kul för er, men det kan jag lova att allt var. Borde ha träningsvärk i magen så mycket jag skrattat denna helgen.

Tänkte summera detta med ett par bilder för er som vanligt:)

Förresten kära familj, vänner och främlingar(?), kommentera för tusan! Vill ju veta vad ni tycker och känner om mina kanske helt onödiga inlägg! Så länge ni inte vill få mig att må dåligt haha, det tycker jag inte om... ;)

  Utsikt från trädgården:)Taupo Vårt temporära kylskåpTog en fika på Starbucks och upptäckte att de faktiskt har bryggkaffe, ni kan ju ana hur lycklig jag blev! Första koppen av riktigt kaffe på över tre månader. Lovely!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisesadventure.blogg.se

Hejsan! Jag heter Louise och är 21 år gammal. Jag befinner mig just nu på andra sidan jorden för att förverkliga min dröm som au-pair. Min bostadsplats för det närmsta året är alltså i Nya Zeeland och det är på denna bloggen som jag kommer att skriva om vad som händer i mitt liv när jag är här, upp och ner från er där hemma.

RSS 2.0