Födelsedag!:)

Jaha jaha, nu har även jag gått och blivit gammal. Känns som det iallafall;)
Har åkt på värsta förkylningen och idag hade jag även feber och migrän så mådde inte kalas, vilket ledde till att när Henkeboy hade sin middagslur så slumrade även jag till... Sover när ungarna sover, då känner man sig verkligen gammal...

Hur eller hur så hade jag iallafall en jättetrevlig födelsedag igår! Dagen började med att min fina hostfamily kom in och sjöng för mig och gav mig frukost på sängen och presenter! Sen var det jobbdag som vanligt och jag och henke var på playgroup, där hade söta Sophie bakat en liten äppelpaj till mig dagen till ära! Efter playgroup när vi var hemma och lillbusen sov så kom Elli over en sväng med tårtbit och present till mig! Så himla fin den där tjejen!<3
Efter jobbardagen var över så blev det lite snacks och god dricka (rosé), lite besök, middag och ännu mera dricka! Supertrevligt! Hann även med att skypa med både familj och vänner hemifrån!

Min kära familj hade även skickat paket innan till mig så fick lite presenter av dem, och sen hade underbara Maria och Simone skickat ett paket med massa fina presenter med! Ni är för underbara!
Efter att antal (kanske för mänga) vinglas så blev det dags att gå till sängs, skulle ju trots allt upp och jobba idag vid sju igen;)

Imorgon blir det att fira lite med mina tjejer, middag på en svensk restaurang och sedan utgång på det. Fyller man 21 så gör man, Kiwistyle såklart, vilket innebär många goda cocktails och förhoppningsvis en galet rolig kväll!

Slänger in ett par bilder från min bday med!

Tusen tack igen till alla som skrev till mig och ringde och bara visade att ni bryr er igår, det betyder så himla mycket för mig och man ser verkligen vilka som är ens riktiga vänner!! All kärlek till er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisesadventure.blogg.se

Hejsan! Jag heter Louise och är 21 år gammal. Jag befinner mig just nu på andra sidan jorden för att förverkliga min dröm som au-pair. Min bostadsplats för det närmsta året är alltså i Nya Zeeland och det är på denna bloggen som jag kommer att skriva om vad som händer i mitt liv när jag är här, upp och ner från er där hemma.

RSS 2.0