Snabbrepris

Mina fina, fina vänner och familj där hemma, gud vad jag saknar er!
Förlåt att jag varit så himla dålig på att skriva till er alla, bade här och på mejl och Skype och allt det dära. Nej jag är inte död, jag är fortfarande här upp och ner från er. Det har bara varit väldigt fullt upp, väldigt för ont om tid. Tiden bara springer iväg och vet inte riktigt hur jag hamnade där jag är nu.

Hänt så mycket sen sist att jag inte ens vet hur jag ska skriva, så tänkte för att ni inte ska få en hel bok att läsa (har dessutom inte tid att skriva så mkt eftersom jag bara fick 50 mb gratis på detta cafet), så kör jag en liten snabbrepris på några saker jag kan komma ihåg att jag gjort sen sist.
 
*Jag har tatuerat mig
*Jag har firat jul I sommaren för första gången (självklart skulle det regna dock)
*Jag har flyttat ut ur huset hos min underbara hostfamily
*Jag har köpt en bil som jag döpt till Patricia (även kallad Patty), som numera är mitt hem.
*Jag har fått sverigebesök utav en Sara som nu tyvärr lämnat mig helt själv och åkt tillbaka till Sverige igen
*Jag har varit på min allra första festival (och som även råkar vara en av världens största nyårsfestivaler), och det kan ha varit det roligaste jag nånsin gjort
*Jag har har haft hejdåfest med alla mina fina vänner
*Jag har gråtit ögonen ut mig för att jag inte vet om jag nånsin kommer få se dom igen
*Jag är numera helt själv, bor I bilen och bara reser dit vägen tar mig ungefär. Allt jag vet är att jag måste vara I Wellington senast nästa fredag för då går min färja. känner mig lite som nån gypsy haha..
*Jag har lyckats bli lite pepparkaka (vilket jag aldirg lyckas med annars)
*Jag har känt mig helt vilsen, fast ändå inte.

 
Ja det här var ju inte så mycket nu när jag laser det, emn som sgat är ju bara ett litet urval om vad som hänt sen sist (så vi kan väl saga att det här kanske är 10% av vad som hänt).

Tänkte bara tillägga att jag fick en helt underbart fin bok av min älskade familj I julklapp, denna fotobok hänger med mig vart jag än åker. Det är nog min viktigaste ägodel just nu, för då känns det som att jag ändå har er nära fast ni är så långt bort. Visserligen har jag er alltid med mig vart jag än går ändå, för ni finns bade inuti mig och utanpå mig, ni är mina stjärnor, och behöver bara titta ner på min tatuering för att komma ihåg det. Ni är det viktigaste för mig och längtar till jag får se er igen.

All kärlek till er!

Ta hand om er!
 
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

louisesadventure.blogg.se

Hejsan! Jag heter Louise och är 21 år gammal. Jag befinner mig just nu på andra sidan jorden för att förverkliga min dröm som au-pair. Min bostadsplats för det närmsta året är alltså i Nya Zeeland och det är på denna bloggen som jag kommer att skriva om vad som händer i mitt liv när jag är här, upp och ner från er där hemma.

RSS 2.0